Nejčastější dotazy

Pošlete nám žádost ohledně zaslání PINU ke své Benefity kartě prostřednictvím kontaktního formuláře na www.benefity.cz . Uveďte číslo karty a váš firemní e-mail. PIN vám do 24 hodin zašleme (pouze v pracovní dny) a to z bezpečnostních důvodů pouze na váš firemní e-mail. Jestliže firemní e-mail nemáte, PIN pošleme na oddělení lidských zdrojů vašeho zaměstnavatele.

 

-

Duplikát karty si můžete (za drobný poplatek spojený s výrobou a distribucí karty) objednat ve svém benefitním katalogu pod záložkou Ostatní benefity / ID karta Benefity. Novou kartu od nás dostanete zpravidla do 14 dnů.

Pokud o ni z nějakého důvodu nemůžete požádat sami, určitě vám pomohou kolegové z vašeho oddělení lidských zdrojů. Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme zavolat na infolinku 840 236 236 a nechat účet preventivně zablokovat do doby, než vám přijde nová karta.

-

 

Nejrychlejší bude, když zavoláte na naši infolinku 840 236 236. Náš operátor okamžitě nastaví heslo do původního formátu, což je 4místný PIN, který jste dostali v průvodním dopisu ke své benefitní kartě.

O stejný proces můžete zažádat také přes kontaktní formulář.

 

- 

Pošlete nám žádost o provedení storna přes kontaktní formulář. Do formuláře prosím uveďte číslo transakce a částku, která odpovídá výši transakce. My se poté spojíme s dodavatelem daného benefitu a po jeho odsouhlasení vám vrátíme body na váš benefitní účet. Vyřízení storna objednávky je zdarma a zpravidla nezabere víc než několik málo hodin.

 

-

Síť dodavatelů neustále rozšiřujeme, proto budeme rádi za každý váš tip. Je to snadné – pošlete nám základní informace o dodavateli přes kontaktní formulář a my se postaráme o zbytek. Celý proces trvá přibližně měsíc, na jeho konci jsou však spokojení všichni – vy, nový dodavatel i my. Je nutné pamatovat na to, že dodavatelem musí být zařízení poskytující služby z oblasti sportu, zdraví, kultury, vzdělávání nebo rekreace.

 

-

Zašlete nám prostřednictvím kontaktního formuláře informace o dodavateli, který vás odmítl. Pro rychlé vyřízení potřebujeme název dodavatele, adresu provozovny, datum a čas kdy jste danou provozovnou navštívil/a a krátký popis toho k čemu došlo. My tuto zpětnou vazbu předáme na kontaktní osobu dodavatele a zjednáme nápravu.

 

-

Nejprve si ověřte ve Správě svého účtu pod záložkou Transakce, jestli je provedená objednávka skutečně zaznamenána v aplikaci. Jestliže danou transakci v přehledu nevidíte, mohla nastat chyba při samotné objednávce.

V případě, že objednávku vidíte v transakcích a postupovali jste podle pokynů v popisu benefitu, je potřeba zaslat písemnou žádost o prověření prostřednictvím kontaktního formuláře. My celou záležitost prověříme, zajistíme u dodavatele nápravu a podáme vám zpětnou vazbu s řešením.

 

-